بازاریابی الکترونیکی

10 دلیل برای خرید نکردن مردم از شما

  1. آنها در هنگام سفارش خرید با شما احساس راحتی و امنیت نمی کنند. بسیاری از افراد دوست دارند از طریق سایتهای امن این کار را انجام دهند. به آنها بگویید که آدرس تماس ، e-amil یا اطلاعات دیگر آنها به شخص ثالثی داده نخواهد شد و تماما محرمانه خواهند ماند. تلاش کنید حداقل اطلاعات شخصی ممکن را از بازدیدکننده یا خریدار بخواهید. آنها نمی خواهند با سایت شما ازدواج کنند ، می خواهند از یک سرویس استفاده کنند! پس از سختگیریهای بی مورد و زیاده روی خودداری کنید.
  2. متن تبلیغات خود را جذاب و محرک انتخاب نکرده اید. تبلیغ شما به جای بیان مزایا به بیان گزینه ها پرداخته است. عنوان تبلیغ ، بازدیدکننده را تحریک و جذب نمیکند. از هیچ تضمین یا نظرخواهی در تبلیغ استفاده نشده است.
  3. به افراد یادآوری نکرده اید که بازهم به شما سری بزنند و سایت شما را بازدید کنند. هرچه قدر بیشتر سایت شما را بازدید کنند ، شانس خرید آنها نیز افزایش می یابد. بهترین روش برای این کار دادن اشتراک رایگان به خبر نامه سایت است.
  4. شما به افراد اجازه نمیدهید که چیزی در مورد کار و تجارت شما بدانند. مردم دوست دارند بدانند از چه کسی خرید میکنند؟ بخشی با عنوان
    " درباره ما " در سایت درج کنید. اطلاعاتی در مورد خودتان یا سابقه کاری شرکت و محل کارتان و تخصص های خود به افراد ارائه دهید.
  5. شما به بازدید کننده امکانات خرید زیادی نداده اید. سعی کنید از  کارت اعتباری ، چک ، پرداخت نقدی و دیگر انواع پرداخت های آنلاین یا حتی غیر آنلاین در سیستم سفارش خود استفاده کنید. سفارش ها را از هر راه ممکن دریافت کنید مثلا : تلفن ، دورنگار ، نامه ، e-mail یا فرم موجود در سایت.
  6. قیافه سایت شما حرفه ای به نظر نمی رسد. باید حتما نام دامنه سایت خود را داشته باشید. حرکت در سایت شما باید واقعا ساده باشد. طرح ها و گرافیک بکار رفته باید مرتبط با موضوع سایت انتخاب شوند.
  7. باید به افراد این امکان را بدهید که قبل از دریافت محصول یا سرویس رایگان شما ، اول تبلیغ شما را بخوانند. اگر آنها قبل از تبلیغ ، کالای رایگان را دریافت کنند دیگر برای خواندن تبلیغ در سایت وقت  نمی گذارند. اول تبلیغ را نشان دهید و بعد لینک محصول رایگان را در صفحه دیگر یا در ذیل متن قرار دهید.
  8. شما بازیدکنندگان علاقمند را برای خرید جذب و تشویق نمی کنید. یک راه خوب برای دانستن روش این کار ، پرسش از خریداران قبلی است. از آنها بپرسید چه عاملی باعث خرید از سایت شما شده ؟چنین اطلاعاتی برای افزایش تعداد بازدید کننده و افزایش فروش بسیار حیاتی است.
  9. تبلیغات خود را بررسی و بهینه نمی کنید. افراد بسیاری یک متن تبلیغاتی را می نویسند یا یک گرافیک تبلیغاتی را طراحی میکنند ولی هرگز آنرا بهینه و بروز نمی کنند.شما باید بصورت مستمر به بررسی و بهینه کردن تبلیغات خود بپردازید تا بالاترین نتیجه ممکن را بدست آورید.
  10. شما هیچ ضرورتی برای "هم اکنون خریدن " در افراد ایجاد نمی کنید. بسیاری از مردم به محصول یا سرویس شما علاقمند می باشند ولی آنقدر آنرا به تاخیر می اندازند که ممکن است فرآموزش کنند. با ارائه یک تخفیف یا کالای رایگان خوب و درج تاریخ انقضا برای پیشنهاد خود ، آنها را تشویق به خرید فوری کنید.

منبع:webpro.ir

+   روح الله هاشمى طاهرى ; ۳:۱٩ ‎ب.ظ ; یکشنبه ۱٩ خرداد ،۱۳۸٧
    پيام هاي ديگران ()  
 

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir