بازاریابی الکترونیکی

بازاریابی الکترونیکی...

با پیدایش اینترنت و فن آوریهای مرتبط با آن، تغییرات زیادی در بسیاری از زمینه ها روی داد که محیط فعالیت تجاری و از جمله بازاریابی نیز تحت تأثیر این تغییرات قرار گرفتند. افزایش میزان آگاهی مشتریان، توانایی شرکت ها در برقراری ارتباطات دو طرفه و تعاملی در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی ایام سال، امکان فروش محصولات و خدمات در تمام دنیاو... از جمله تأثیراتی است که پیدایش و تکامل اینترنت با خود به همراه داشته است.
یکی از ابزارهای بازاریابی جهت ایجاد آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و ترغیب آهنا جهت خرید آنها، تبلیغات می باشد که یکی از اجزاء فعالیتهای تشویقی و ترغیبی است.
(گزیده ای از مقاله بازاریابی و تبلیغات اینترنتی- دکتر عبدالحمید ابراهیمی)

+   روح الله هاشمى طاهرى ; ۱۱:٠۱ ‎ق.ظ ; یکشنبه ٢٩ مهر ،۱۳۸٦
    پيام هاي ديگران ()  
 

اولین کلام...

در این وبلاگ قصد داریم.مطالبی چند در مورد بازایابی الکترونیکی و ویژگیهای آن عنوان کنیم.امید است مطالب مفید و قابل استفاده ای برایتان باشد.

+   روح الله هاشمى طاهرى ; ۱:۱٥ ‎ب.ظ ; شنبه ٢۸ مهر ،۱۳۸٦
    پيام هاي ديگران ()  
 

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir